Bałkany z drogi

Ostatni post w tym roku. Ostatni post z Bałkanów. Nie będzie długiego wywodu. Zamiast tego pokażę jeszcze trochę słonecznych zdjęć z drogi. Nawet sobie nie wyobrażacie jak się zachwycałam widokami widzianymi zza szyby autokaru. Co nieco udało się uwiecznić. 



Część zdjęć to migawki z trasy Neum - Dubrownik. Inne natomiast to trasa Neum - Međugorje
Miłego oglądania. 











  

Kiedy wy oglądacie te zdjęcia, ja już jestem w drodze po nowe wrażenia. Mam nadzieję, że wrócę z zapasem energii aż do lata i nie zabraknie czego wspominać tutaj na blogu. 

A teraz już z niejakim wyprzedzeniem chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia noworoczne. Z bożonarodzeniowymi nie zdążyłam do wszystkich dotrzeć, dlatego tym razem tak wcześnie.

Przede wszystkim chciałabym Wam życzyć dużo zdrowia, bo bez niego ani rusz. Jak najwięcej czasu na odpoczynek i rozwijanie pasji. Mnóstwa pięknych podróży, małych i dużych. Spełnienia marzeń - ale przypominam, że im też trzeba czasem pomóc ;) I samych pięknych chwil. Szczęśliwego Nowego Roku. Do zobaczenia, być może na szlaku, w 2017. 

Komentarze

  1. Miejsca które pokazujesz są mi bardzo dobrze znane i bardzo miło przeze mnie wspominane.
    Za każdym razem kiedy jestem w okolicach Dubrownika zatrzymuję się przy moście Franja Tudmana, żeby z góry obserwować miasto oraz gigantyczne promy, które wpływają do Dubrownika.
    Życzę udanej eskapady i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tą samą drogą poruszałam się do Dubrownika, w niektórych miejscach widzę, że mamy podobne zdjęcia! Fajnie tak powspominac u Ciebie :)
    Również życzę szczęśliwego Nowego Roku i udanej podróży, w której właśnie jesteś :)
    A ja jestem ciekawa, gdzież to zawitałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo wszystkiego się dowiecie :)
      Dziękuję serdecznie za życzenia.

      Usuń
  3. Nie do uwierzenia, że wszystkie zdjęcia zrobione przez szybę autokaru. Jakość nadzwyczajna.
    I ja życzę wspaniałych podroży pełnych wrażeń w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam te najlepsze zdjęcia :)
      Dziękuję za życzenia.

      Usuń
  4. Bałkany to dla nas nader atrakcyjne tereny, bo już egzotyczne, a jeszcze całkiem dobrze rozpoznawalne i takie z którymi można się w znacznym stopniu identyfikować (zwłaszcza tam gdzie używa się alfabetu łacińskiego, choć dla mnie w sumie bez większej różnicy bo nieźle czytam i cyrylicę i alfabet grecki)

    Najserdeczniejsze Noworoczne dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałkany - naprawdę warto.
      Dziękuję za życzenia.

      Usuń
  5. Widoczki za oknami zawsze sa najlepsze, a czasem nie uda sie zrobic zdjecia :<

    Wszystkiego dobrego w 2017 roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem nie uda się zrobić zdjęcia, a czasami zdjęcie po prostu nie oddaje tego piękna.
      Dziękuję

      Usuń
  6. Aż trudno mi uwierzyć, że zdjęcia są zrobione z autokaru.
    Oglądając Twoje zdjęcia, zatęskniłam za słońcem, wiosną.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam robić zdjęcia przez szybę autokaru i zawsze wybieram te najlepsze i dzielę się nimi na blogu :) Czasem słońce się tak odbija, czasem szyby są tak brudne, że nic z tego nie wychodzi. Piękne widoki! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza wyrażającego Twoją opinię.
Dziękuję za wizytę na blogu. I zapraszam częściej ;)

instagram